Strony

Sephora, Sucre Sugar Cube (Musująca kostka do kąpieli) [7]

sobota, 2 kwietnia 2011

Posiadałam 10 sztuk (4 już zużyłam). Dostałam je w ramach gratisu przy zakupie C.3 Steps. Zrobiłam zdjęcie jak jeszcze troszkę ich było.

tak wyglądają w środku

W opakowaniu i po wyjęciu z niego całkiem przyjemnie pachną.
Wrzucone do wody nie pienią się tylko lekko musują i barwią ją na mleczny kolor.
Zapach wody utrzymuje się zaledwie chwilę.
Ponowne wejście do łazienki daje nam jeszcze nadzieję, że jednak są trwałe, ale niestety NIE bo był to ten sam zapach który unosił się jeszcze przed chwilą nad wodą.

Nie zostawiają zapachu na skórze POZA czekoladową, której zapach jest OBRZYDLIWY i nieznośnie SZTUCZNY ble

Nie polecam czekoladowej jeśli chcecie je wypróbować!

INNE wersje zapachowe - sprawują się świetnie w szufladzie z bielizną :) i tyle... Nie kupię.

1 komentarz:

  1. W Rossmanie takie kostki sa po 2zł, słabo barwią, ale długo pachną:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)