Strony

Nefryt [65]

czwartek, 18 sierpnia 2011

Z hurtowni nefryt-sklep.pl zamawiałam już kilka razy, zazwyczaj zbiorowo z koleżankami, bo wtedy przesyłka jest rozłożona na kilka osób :)

Ceny za kolczyki albo charmsy są śmiesznie niskie, choć śmieszniejsze jest to, że na jarmarku dominikańskim sprzedawali takie same kolczyki nie po 1zł ale po 6zł ! i to z ich oryginalnymi plakietkami.

Zawieszki/wkręty nie są srebrne, ale do tej pory ani ja ani moja mama nie dostałyśmy uczulenia.

Kolczyki są wykonane z barwionego tworzywa sztucznego. Oprócz kolczyków można skompletować sobie własną "pandorę" lub łańcuszek z charmsami (od 0,49zł za zawieszkę!), kupić pierścionki. Kupiona biżuteria nie musi walać się po szufladach/pudełkach, ponieważ sprzedają również stojaczki z plexi.
Kontakt jest bardzo dobry - dostajecie informację o tym, że zamówienie jest realizowane, a następnie o wysłaniu paczki. Każdy pierścionek, każda para kolczyków zapakowane są w osobną folię, tylko charmsy i koraliki są pakowane w 1 zbiorowo.

Naprawdę warto zapoznać się z ich ofertą - ja jestem naprawdę zadowolona :) Podejrzewam, że znajdzie się więcej takich osób :)

*To nie jest wpis sponsorowany* - zrobiłam go ponieważ wiele osób może w tej hurtowni dużo zaoszczędzić, a nie miało pojęcia o jej istnieniu.

Oto moja mała kolekcja, która na pewno będzie się powiększać:
 W zbliżeniu
Moje charmsy :)

Zapomniałam o osobnych zdjęciach dużego stojaczka, piór i pierścionków (gwiazda i kokardka). Aparatem M wychodziły lepsze zdjęcia, ciężko się przestawić ehhh

13 komentarzy:

  1. Też się czaiłam na te kolczyki :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też dopiero co dotarła od nich paczuszka, wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok temu robiłam zamówienie byłam zadowolona:)
    charmsy super chyba się skuszę na nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bransoletka z Charmsami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Właśnie weszłam na tę stronę i pewnie wkrótce zbieram kilka koleżanek, wybieramy sobie biżuterię i składamy na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bransoletka z charmsami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Równiesz mam zamiar zamówić sobie biżuterię. A tak zmieniając temat niesamowity blog obserwuje go od dłuższego czasu. Serdecznie zapraszam do siebie: miserableeding.blogspot.com

    Pozdrawiam Patrycja. ;)Równiesz mam zamiar zamówić sobie biżuterię. A tak zmieniając temat niesamowity blog obserwuje go od dłuższego czasu. Serdecznie zapraszam do siebie: miserableeding.blogspot.com

    Pozdrawiam Patrycja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie lubie takie kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamawiam często u nich na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kolczyki, takie dziewczęce idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znałam tej hurtowni, dodałam do ulubionych może kiedys cos zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dwa razy już zamawiałam z nefrytu i jestem zachwycona! nie dość, że śmiesznie niskie ceny (<3), to biżuteria jest śliczna! ;)))
    polecam każdemu :P


    blaszok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)