Strony

GlossyBox - można zamawiać płacąc przelewem! :]

środa, 9 maja 2012

Glossybox wyszedł na przeciw problemowi i pudełko majowe możecie jeszcze kupić płacąc zwykłym przelewem :D Udostępnili też subskrypcję na 3 pudełka (maj czerwiec lipiec).

"Pani Patrycjo,

Niestety serwis PayPal nie umożliwia płatności subskrypcyjnej posiadaczom polskich kont w tym serwisie, którzy nie dołączyli do niego karty płatniczej. Są to ogólne zasady PayPal, na które nie mamy wpływu. Zaznaczamy, że nie koniecznie musi być to karta kredytowa.

Dokładamy wszelkich starań w celu usatysfakcjonowania Naszych Klientek dlatego jest nam niezmiernie miło, że w tym miesiącu możemy Pani zaproponować zapłatę za pudełeczko metodą przelewu bankowego.

W celu otrzymania majowego GlossyBox bardzo prosimy o przesłanie kwoty 49,00 PLN na konto XXX podane na stronie. Uzupełnienie danych adresowych dotyczących przelewu nie jest obowiązkowe.

Istnieje również możliwość złożenia zamówienia subskrypcji na trzy kolejne pudełeczka GlossyBox(wraz z pudełeczkiem majowym). Koszt 3-miesięcznego pakietu GlossyBox wynosi 132,00 PLN.
W tytule przelewu bardzo proszę wpisać Pani imię oraz nazwisko wraz z adresem e-mail. 

Chcielibyśmy również prosić o przesłanie nam następujących danych w e-mailu zwrotnym:
1. Imię oraz Nazwisko
2. Adres e-mail
3. Adres dostawy (dokładna nazwa miejsca dostawy wraz z kodem oraz miastem)
4. Nr telefonu kontaktowego
5. Wiek osoby otrzymującej GlossyBox
6. Typ skóry otrzymującej GlossyBox (sucha/normalna, tłusta, wrażliwa, dojrzała, trądzikowa)
7. Rodzaj wybranego pakietu (1-miesiąc/3-miesiące)

UWAGA!
Pragniemy zaznaczyć, że warunkiem złożenia pełnego zamówienia jest przesłanie w załączniku w jednej wiadomości e-mail potwierdzenia dokonania przelewu za majowy GlossyBox wraz z powyższymi danymi na adres: kontakt@glossybox.pl
W razie dodatkowych pytań proszę śmiało do Nas pisać. Z miłą chęcią rozwiążę Pani wszelkie wątpliwości.
"

Edit : Żeby dokonać zakupu przez przelew koniecznie trzeba napisać do Glossybox  kontakt@glossybox.pl - inaczej zamówienie nie zostanie zrealizowane. Dopiero później płacimy 49zł na podane na stronie konto.

Także jeżeli ktoś do tej pory nie mógł go zamówić, a chciałby to zrobić, jest okazja :) Oczywiście nie mam z tej notki żadnych korzyści, zamieszczam to info, bo wiem, że są osoby które nie mogły płacić kartą :)

14 komentarzy:

  1. ja płaciłam zwykła kartą bankomatową :P
    grunt by karta miała mozliwość realizacji transakcji interentowych, niemusi być kredytowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) moja z inteligo działa :)

      Usuń
    2. ja mam też w Inteligo konto :) może się skuszę!

      Usuń
  2. Hm, to trochę nie fair, bo w subskrypcji pudełko wychodzi taniej, bo 44,00zł... A normalne subsrybentki, które płacą via kartę kredytową, bądź PayPal płacą 49,00zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dlatego, że płatność jest za 3 pudełka z góry, a my płacimy co miesiąc i mamy możliwość rezygnacji w każdej chwili przed pobraniem kasy.

      Usuń
  3. A jak kupić czerwcowe i zaplacic przelewem ?
    dzieki :)
    maupa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to już nie wiem ;) To pytanie do grupy Glossy.

      Usuń
  4. O wow, to rewelacyjna informacja! Myślę, że sporo im wzrośnie sprzedać GB w ciągu najbliższego miesiąca, bo wiele ludzi chciałoby zamówić, ale wcześniej nie mogli, bo nie każdy ma kartę do transakcji internetowych (moja bankomatowa na przykład nie daje rady- musiałam żulić od taty kartę kredytową i za każdym razem wymyślać jakąś wymówkę, bo tata by zawału dostał, gdyby się dowiedział, że wydaję miesięcznie 50zł na miniaturki kosmetyków i jeszcze nie wiem nawet jakich xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra informacja dla osób, które miały problemy z płatnością u mnie schodzi z mbanku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna wiadomość...napewno popyt na nie bardzo wzrośnie

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam problem, bo chcę zamówić GB i w formie płatności jest jedynie PAYPAL i karta kredytowa. a ja mam normalna karte Visa i nie mam konta w PayPal i nie mam mozliwosci zaplaty ;/ . wzielam KUP i przekierowuje mnie na PayPal . nie ogarniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałaś płatność kartą? Kiedy wybierasz produkt - subskrypcja, jedno pudełko lub pakiet to pojawi Ci się po prawej stronie wybór "karta, paypal, przelew bankowy".
      Musisz ją "podpiąć" pod konto na stronie GB - wpisać nr dane i zaakceptować regulamin.

      Powinno działać. Przekierowuje na paypal tylko wtedy kiedy go wybierzesz. Natomiast jeżeli faktycznie coś nie działa zgłoś problem do GB - niedawno mieli remanent na stronie, kto wie czy im się coś nie przestawiło.

      Jeżeli chodzi o PayPal - to dużo bezpieczniejsze niż przelew bankowy, a założenie konta trwa tylko chwilę :) Podpinasz pod nie kartę i zyskujesz możliwość kupowania na ebay'u ;D

      Usuń
  8. Z tego co wiem to można już płacić również mobilnie. Ja korzystałem z https://www.cashbill.pl/blog/kategoria/platnosci-mobilne/ i jak do tej pory wszystko działało jak należy.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)