Strony

134. EcoTools Bamboo 5 Piece Brush Set - Zestaw pędzli do makijażu

środa, 22 lutego 2012

Po długich przymiarkach w końcu recenzja pędzli ecoTools :) a konkretnie zestawu, który przywędrował do mnie z USA - po dość długim czasie oczekiwania ("zaginęły" w przedświątecznym szale zakupowym w Stanach). Nie kliknęłam kup teraz na allegro, ponieważ cena jest stanowczo za wysoka.
Zestaw składa się z 5 elementów - kosmetyczka i 4 pędzle. Nie są one standardowych wymiarów - jest to wersja podróżna. Zabieram je na nieplanowane wyjazdy z ograniczonym bagażem. Wkładam do nich paletkę pro-3 z Inglota, podwójny pędzelek z h&m i wrzucam do torebki. Oprócz nich : odlewka podkładu, ew. korektor, odsypka pudru, ew. róż/bronzer, mascara i można ruszać w drogę. To jest ich największa zaleta - są małe i lekkie, podobnie jak próbki w mini słoiczkach/woreczkach strunowych.
Wszystkie pędzle mają syntetyczne włosie - taklon - które łatwo doprać, nie powoduje alergii, jest bardzo miękkie, dobrze współpracuje z kosmetykami sypkimi oraz płynnymi, niestety szybko zbiera kurz, więc warto trzymać je cały czas w kosmetyczce. Do tej pory w trakcie mycia pędzli nie wypadł z nich ani jeden włosek.
Rączki wykonane są z bambusa - są lekkie i poręczne. Skuwki są z aluminium pochodzącego z recyklingu.
Pędzle Ecotools są przyjazne środowisku i zwierzętom.

Pędzel do pudru. 

- długość pędzla 12 cm
- długość włosia 3,8 cm
- włosie - 3 x 4 cm

Z racji tego, że ja wciskam puder sypki w skórę (stempelkuję) pasuje mi jego lekko rozłożony kształt i nieprzesadna grubość. Używany w ten sposób spisuje się świetnie. Nakładałam nim minerały, ale zdecydowanie wolę do tego flat top Hakuro. Nie mówię, że się nie da lub robi to źle ;) Po prostu odnoszę wrażenie, że tym pędzlem zużywam więcej produktu. Wykonywanie ruchów kolistych z większym naciskiem zbija włosie w jedno miejsce, więc staje się bardziej dokładny. Nadaje się również do nakładania bronzera. Przyzwoity.

Baby kabuki.

- długość pędzla 5,8 cm
- długość włosia 3,8 cm
- włosie 3,3 x 3,5 cm

Jako jedyny nie posiada bambusowej rączki. Trzymamy go za aluminium. Moim zdaniem mógłby mieć krótsze włosie. Za jego pomocą możemy zwiększyć krycie podkładem mineralnym. Tak jak przy pędzlu do pudru nakładał się delikatnie, tak tu od razu widać efekt - gęstość włosia robi swoje. Dobrze sprawdzi się jako pędzel "torebkowy" do poprawek w ciągu dnia (ja swój zabezpieczam nasadką od pędzli Hakuro). Nadaje się również do aplikowania różu. Niestety mój kabuki dotarł do mnie trochę zniekształcony [ścisnęli go przy rączkce pędzla od pudru] i nawet po kilku praniach nie może do siebie dojść. Nie przeszkadza to jednak w użytkowaniu. Lepszy od poprzednika.

W porównaniu z tealight'tem (nie miałam innego - ładniejszego)


Pędzel do korektora.

- długość pędzla 11,5 cm
- długość włosia 1,5 cm
- włosie 0,3 x 1 cm

Z całego zestawu ma najbardziej zbite i sztywne włosie, co nie ujmuje jego delikatności. Jest ładnie przycięty w szpic, dzięki czemu jest precyzyjny. Bardzo dobrze układa się pod powieką, dociera pod skrzydełka nosa.  Myślę, że lepiej spisuje się przy standardowym korektorze niż przy mineralnym, ale to tylko moja opinia. Jeszcze nie próbowałam, ale myślę, że świetnie się sprawdzi do cieni w kremie. Bardzo dobry.
Lakier - klik

Pędzel do cieni  [do blendowania]

- długość 11,4 cm
- długość włosia 1,8 cm
- włosie 1,1 x 1,1 cm

Puchaty, delikatny i bardzo miękki. Ideał do rozcierania. Przy powiece wydaje się być duży, ale świetnie wpasowuje się w załamanie i rozciera nałożony cień. Nakładam nim również cień na całą powiekę i rozświetlam łuk brwiowy. Pracuje się nim naprawdę szybko. Ściskając włosie palcami można nim również podkreślić dolną powiekę. Świetny - najlepszy z całej 4.

Cena - 30-54zł
Dostępność - SuperPharm, drogerie Hebe, Rossmann, Allegro, Ladymakeup.pl , Ebay oraz iHerb

Najtaniej dostaniecie je w ostatnich dwóch, bo w polskich sklepach cena jest prawie 2 razy wyższa . Robiłam już wpis jak zamawiać z iHerb - z kodem, który tam podałam macie -5$ na pierwsze zamówienie (czyli praktycznie darmowa wysyłka).

Używam ich około miesiąc i przydały mi się na te kilka wypadów do M, później do Kw, nawet w domu przyjemnie mi się nimi pracowało - na potrzeby recenzji starałam się unikać H50 i H79.
Myślę, że mogę je polecić, choć nie ukrywam, że posiadanie Hakuro odmienia życie i ecoTools mogą Wam się przez to nie spodobać. Jeżeli potrzebujecie takich podróżnych pędzli lub po prostu nie macie żadnych i szukacie zestawu na dobry start - warto spróbować. Jeżeli nie przeszkadza Wam wielkość standardowych pędzli i zabieracie je ze sobą niezależnie od wyjazdu, to odradzam zakup tego zestawu.

Oprócz tego zestawu mam jeszcze 3 inne pędzle ecoTools - najbardziej jestem zadowolona z Bronzer Brush :)

Macie ? Lubicie ?

11 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego pędza z Eco Tools, ale chciałabym kupić kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pędzle naprawdę kuszą ::) Jestem strasznie ciekawa zestawu mini kabuki. Na początek spróbuj bronzer brush - jest prawie do wszystkiego :) Nakładam nim podkład, puder, bronzer, róż :D i do tego jest naprawdę spory i miękki.

      Usuń
  2. Mam ten zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona :) Myślę, że to są dobre pędzle. Ale Hakro jest mi nieznane, więc może jeszcze nie wiem co to znaczy bardzo dobre pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że gdybyś miała kabuki z Hakuro, to ten byś wyrzuciła ;D
      Ja się na niego czaję, jak w końcu znajdę idealny minerał to go na 100% kupię.

      Usuń
  3. kocham EcoTools ponad życie! Planuje kupić sobie właśnie taki zestawik, ale mam obawy przed zakupami na iHerb... a tak na marginesie - co to za lakierek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt istnieje ryzyko przy kupowaniu na iHerb - moja paczka na szczęście dotarła ...

      Na paznokciach : Lovely 375 :)
      http://fiolka86.blogspot.com/2012/02/130-lovely-crystal-strength-metallic.html

      Usuń
    2. patrz przegapiłam ten lakier u Ciebie ;/

      Usuń
    3. Przypomniałabym o nim na początku marca w zakupowym wpisie ;)

      Usuń
  4. Wyglądają super,bardzo milusie,ja lubię pędzle z włosia syntetycznego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. odkąd kupiłam 3 ecotoolsy mam chrapkę na więcej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ci tego grubaska do bronzera jeżeli go jeszcze nie masz - uwielbiam ten pędzel :)

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)