Strony

>> KONKURS <<

niedziela, 4 sierpnia 2013

Zaczniemy od nagród. Są to produkty przywiezione przeze mnie z Niemiec. Od dawna zamierzałam zmienić wygląd bloga na bardziej spójny i dopasowany do mnie. Niestety jestem sierotką jeżeli chodzi 
o projektowanie, upiększanie itd. Stąd pomysł na konkurs. Wiem, że są osoby, które potrafią zrobić coś prostego i zarazem świetnego. Znają się na tym i mają zmysł artystyczny. Nie chcę nikogo prosić o zrobienie tego na "ładne oczy". Oferuję za tę przysługę paczkę kosmetyków :)

Wyszłam z założenia, że można stworzyć tylko nagłówek i ewentualne dodatki na blog lub cały szablon. Osoba, której projekt spodoba mi się najbardziej zgarnie nagrodę nr.1. Wybiorę też drugie zgłoszenie jakbym miała ochotę na zmianę i przyznam tej osobie nagrodę nr2.

Regulamin dostępny jest TU.
W skrócie :


1. Organizatorem konkursu jest Fiolka - autorka tego bloga fiolka86.blogspot.com
2. Rozdanie będzie trwało od 4 sierpnia 2013 r. do 15 września 2013 r.do godziny 23:59.
3. Rozdanie organizowane jest bez ograniczeń. Mogą w nim wziąć udział osoby nawet nie obserwujące / Anonimowe.
4. Każdy uczestnik zgłasza się przez przesłanie e-maila pod tytułem KONKURS SZABLON/NAGŁÓWEK na podany adres na blogu All&nothing.
5. Każdy może zgłosić się raz wysyłając maksymalnie 3 projekty własnego autorstwa. W mailu proszę o dołączenie grafik itd. jeżeli będzie to szablon, tak żebym nie musiała ładować nigdzie żeby go obejrzeć.
6. Autorzy szablonu zyskują dodatkowy punkt, zwiększając tym samym swoją szansę na wygraną. Będę się skłaniać ku takim projektom, ponieważ nagłówek zawsze można wymienić, a szablony zazwyczaj tworzą ładną całość.
7. Aby wziąć udział w rozdaniu należy mieć ukończone 18 lat lub mieć zgodę rodziców.
8. Nagroda wysyłana jest tylko na terenie Polski.
  • Osoby spoza kraju mogą brać udział jedynie w przypadku, gdy podadzą mi później adres cioci/babci/kuzynki/rodziców mieszkających w PL.

II. Nagroda

1. Spośród wszystkich zgłoszeń zostaną wybrane dwa, których autorzy otrzymają jedną z dwóch nagród. Te które spodoba mi się najbardziej dostanie większy pakiet.

NAGRODA NR 1
Zawiera :
  • Balea, żel pod prysznic oraz lotion z tej samej serii Brazil Mango
  • Balea, pianka do golenia cytrynowa maślanka
  • Sun Dance, mleczko spf 30 oraz emulsja po opalaniu 
  • P2 blender z limitowanej edycji Summer Atack
  • P2 lakier z wykończeniem piaskowym nr 050
  • Ebelin zmywacz w płatkach
  • Essence róż w żelu z limitowanej edycji Sun Kissed nr 02
  • Balea maseczki do twarzy x3
  • Alverde mydełko truskawka 


 NAGRODA NR 2
 Zawiera :
  • Balea, żel pod prysznic oraz lotion z tej samej serii Hawaii Pineapple
  • Balea, pianka do golenia kokosowa
  • Sun Dance, mleczko spf 20 o zapachu kokosowym
  • Ebelin zmywacz w płatkach
  • Essence róż w żelu z limitowanej edycji Sun Kissed nr 01
  • Balea maseczki do twarzy x3
  • Alverde mydełko werbena limonka 


Jeżeli znacie osoby, które zajmują się takimi rzeczami, proszę dajcie im proszę znać. Jeżeli nie zgłoszą się min. 3 osoby z porządnymi projektami, będę zmuszona zorganizować po prostu rozdanie :(

Nagłówek może być w aktualnym stylu, czyli z wykorzystaniem napisu [mogę podesłać na e-mail], ale z nowymi grafikami i dostosowanym szablonem. Może być też zupełnie nowy dopasowany do nazwy bloga, do mnie lub po prostu mojego nicku klik klik

Mam nadzieję, że podoba się Wam taka forma konkursu. Liczę na Waszą inwencję twórczą :) i czekam na zgłoszenia :*

6 komentarzy:

  1. jeśli tylko znajdę czas, na pewno się pobawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się po prostu na tym nie znam:/ niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie umiem robić tych nagłówków, ech ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. yh. milion lat nie używałam PSa już. :P gdyby mnie naszło sprobuję, ale w sumie prawie wszystkie te kosmetyki mam, posiadam i używam. ;) Mówię już, że warto.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)