Strony

Essence stemple - Tygrys [38]

sobota, 28 maja 2011

Ostatnia (na dziś) odsłona nowej płytki Essence 02 style it up! z motywami zwierzęcymi.

W tym wpisie zobaczycie pazurki z motywem z lewego górnego rogu "TYGRYS"


Jako tło użyłam lakieru Wibo 154, Essence matt top coat, paski czarny lakier do stempli Essence.


Teraz efekty :)

Podobnie jak przy "Zebrze" wzorek też się zaginał, ale Tygrysek nie polubił się z moim wewnętrznym (mój chiński znak zodiaku) i nałożenie go na paznokieć było jeszcze trudniejsze. Doczyszczenie płytki też zajmowało mi więcej czasu niż przy poprzednim.
na kciuku wyszedł prawie idealnie, ale mam za długie pazurki i zabrakło 2mm xD
więc wykadrowałam zdjęcie, żeby chociaż wzorek ładnie pokazać

Fajny jest, ale same widzicie, że jak się za mocno dociśnie i lekko ręka się obróci to się wzór się zagina. Myślę, że tygrysy się nie polubiły, bardziej mu do gustu przypadła zebra i żyrafa. Z daleka wygląda ładnie, jak się przyjrzycie widać te niedociągnięcia. Aaaaa i przepraszam was za to pomarańczowe tło przy ostatnich zdjęciach. Później robiłam na szarym, ale już nie wychodziły takie "dobre".

Zostały już tylko 2 wzory: cętki i łapki. Myślę, że jutro dam radę.


Gdyby ktoś był zainteresowany to TU opisywałam cały zestaw do robienia stempli z Essence.

9 komentarzy:

  1. A mnie się podoba.
    Z każdym wzorem bardziej i bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, czekam na żyrafę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie, żyrafa już chyba była ... Nie wiem pomieszało mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nom :D właśnie ci na blogu odp. że teraz będzie gepard (tzn. jutro heh)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tygrys ;D Muszę kiedyś kupić sobie jakąś płytkę bo nigdy nie używałam żadnej. A to ponoć fajne jest ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za rady, mam kolejny powód żeby w końcu zawitać w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)