Strony

Essence stemple - czarno na białym czyli Zebra :) [37]

sobota, 28 maja 2011

Dziś kolejna odsłona nowej płytki Essence 02 style it up! z motywami zwierzęcymi.

W tym wpisie zobaczycie manicure z motywem z prawego górnego rogu "ZEBRA"




Jako tło użyłam białego lakieru do stempli z Essence, zmatowienie tła Essence matt top coat, paski czarny lakier do stempli Essence.
Teraz efekty :)

W niektórych miejscach wzorek przy przekręcaniu stempla zagiął się, albo urwał - stąd niedociągnięcia. Skórki...jak to skórki, różnie z nimi bywa :P





Gdyby ktoś był zainteresowany to TU opisywałam cały zestaw do robienia stempli z Essence.

15 komentarzy:

  1. cudowne :( mam nadzieje że w końcu trafie na tą płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają :)
    Szkoda, że w Krakowie nie spotkałam się z tą płytką.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow nie wiedziałam że mają już te wzorki na całe paznokcie :D uh muszę je mieć :D świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa super Ci to wyszlo! Ja jeszcze nie dorwalam tej płytki:/

    OdpowiedzUsuń
  5. super, nigdy czegoś takiego jeszcze nie robiłam ;-) muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  6. @mama Stelli i Livii: zapewniam, że przy 5 razie jak się już nabierze wprawy nie sprawia to żadnego problemu (chyba, że płytka jest płytko wyżłobiona)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest jeszcze lepsze niż gepard <3
    Co to znaczy, że płytka może być płytko wyżłobiona? po czym to poznac?

    OdpowiedzUsuń
  8. @kiciusia: nie poznasz :( niby wyglądają tak samo, ale wzór wychodzi cieńszy - np. łapki są grubsze niż te paski zebry.

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki. pewnie niedługo się przekonam czy moja jest czy nie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. jak świetnie! uwielbiamTwojego bloga. Jutro ide do natury musze znaleźć te płytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Gdybyś nie znalazła ich w Naturze, to na ladymakeup można je dostać w takiej samej cenie - http://www.ladymakeup.pl/sklep/essence-plytka-ze-wzorkami-do-paznokci.html

      Usuń
  11. Witam serdecznie, wkońcu płytka po długim oczekiwaniu doszła do mnie, zamawiałam na allegro, ponieważ jest cięzko dostępna. Mam nadzieje że się sprawdzi tak jak u Pani na paznokciach Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Życzę w takim razie dużo cierpliwości :) Praktyka czyni mistrza. Mam nadzieję, że Ci się spodobają i polubisz tę metodę zdobienia. Pozdrawiam

      Usuń
  12. looks great!! I made something similar to that some time ago..

    http://ellaswelt1.blogspot.de/2012/04/nagellook-ein-zebra-in-frankreich.html

    kind regards
    Ella

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)