Strony

Kto wygrał konkurs Silcare ?

niedziela, 30 września 2012

Wybaczcie, że tak późno, ale miałam naprawdę trudny orzech do zgryzienia. Ostatecznie poprosiłam brata oraz M o wytypowanie swojej ulubionej trójki. Wybieraliśmy z tych które słyszeliśmy pierwszy raz.

Ogłaszam, że zwyciężczynią konkursu jest Aleksandra Lis, która obserwuje mój blog oraz jest fanką Silcare na FB, dlatego też otrzymuje całą nagrodę. Serdecznie gratuluję! Wyślij mi proszę swoje dane :)


Mam nadzieję, że podobała się Wam taka forma konkursu. 

3 komentarze:

  1. Chciałam jeszcze raz podziękować za to wyróżnienie i przy okazji potwierdzić, że w dniu dzisiejszym dostałam paczuszkę z nagrodą. Pazurki już pomalowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Bałam się, że poczta potraktuje paczę mało delikatnie i coś się rozleje. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)