Strony

1.

niedziela, 27 marca 2011

Witajcie
Prowadzę blog również na fiolka86.pinger.pl, ale z racji tego, że na blogspocie jest kilka blogów które odwiedzam i jest mi ciężko sprawdzać nowe wpisy ciągle klikając w zakładki, postanowiłam założyć konto.

Myślę, że przekopiuję ciekawsze posty z pingera, tym bardziej, że tu blog jest połączony z kontem Google, tak samo jak Picasso co jest dla mnie ogromnym plusem. Edycja postów również jest łatwiejsza.


Zdjęcia które pojawiają się na tym blogu wykonuję sama i  nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, rozpowszechnianie, edytowanie, wykorzystywanie na innych portalach bez mojej zgody.

"Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej kopiowanie zdjęć mojego autorstwa jest niezgodne z prawem. Wszystkie zdjęcia są moją własnością i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie
Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3."


PS - wybaczcie za taki wpis, ale są pewne osoby, które nie szanują cudzej pracy i myślą, że im wszystko wolno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)