Strony

TAG: TOP 10 [34]

poniedziałek, 23 maja 2011



Serdecznie dziękuję za wysłanie mi zaproszenia do zabawy. 
Zostałam otagowana na blogu Idalii ( mam nadzieję, że dobrze odmieniłam ;) )


Zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków

Przesyłam owe wyróżnienie do 5 bloggerek, bo naprawdę ciężko było znaleźć osobę bez takiego wpisu :

Moje top 10

  1. pędzle Hakuro
  2. vitamin E face mist The Body Shop
  3. maseczka kolagen+algi+świetlik Celia
  4. peeling drobnoziarnisty Perfecta Dax
  5. ręczniczek do twarzy Douglas (demakijaż)
  6. mascara Multi Action Essence
  7. żelowy eyeliner Catrice i żelowa kredka superShock Avon (łączę je razem bo oba kosmetyki są do kresek i nie mogłam się zdecydować)
  8. podkład Smooth Effect Max Factor (mimo, że używam go od 12 maja)
  9. sypki puder  My Secret (ostatnie odkrycie)
  10. puder rozjaśniający w perełkach Sensique

: )

3 komentarze:

  1. też bardzo lubię maskarę z Essence i żelowy eyeliner z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Pędzle Hakuro, tak podobno są bardzo ok:). Słuchaj koleżanko, miałaś może pędzle do podkładu z maca albo meastro, który Ci się sprawdził bardziej, w który mi radzisz zainwestować? :)) Kamcia z woman-revolution.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za wyróżnienie ja niedługo napiszę porowanie maestro i sunshade minerals flat topy:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)