Strony

68. Pierwszy raz ... z water marble :)

wtorek, 30 sierpnia 2011

Water marble czyli metoda wodna od dłuższego czasu mnie intrygowała :) Dziś nie wytrzymałam i stwierdziłam, że też chcę mieć takie paznokcie : ) Jest czasochłonna - przynajmniej za pierwszym razem, jak robiłam mamie szło już szybciej. Fakt, marnuje się sporo lakieru, ale jeśli ktoś ma już ponad 20 sztuk to w jaki inny sposób to zużyć przed upływem terminu ważności?

 Lakiery które wykorzystałam:
 Essence colour&go nr 26 i 54 oraz Lovely color mania nr 144
Nie sądziłam, że mi coś wyjdzie, więc nie oklejałam palców taśmą. Po wszystkim wyglądałam tak :
 Jak już uporałam się ze sporą ilością lakieru zobaczyłam swoje paznokcie ; )
Niestety po takiej ilości zmywacza, nawet mój najlepszy nawilżający krem nie dał rady ze skórkami :(

Następne które robiłam mamie, lakier Essence nr 54 zastąpiłam Miss Selene nr 219.
 Do kubeczka.
 Efekt, na bardzo krótkich paznokciach :
 Podoba się ? : )

30 komentarzy:

  1. mogłaś palce omijając paznokcie zakleić taśmą, bądź posmarować olejem/oliwką
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @moher_: tak jak napisałam - nie sądziłam, że mi coś wyjdzie ;) a przy 2 palcu nie chciało mi się ruszać ze "stanowiska" w poszukiwaniu taśmy. Po oliwce musiałam wodę wymienić, bo nie chciał się lakier rozpływać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę się przemóc żeby spróbować. szkoda mi trochę moich lakierków. ale fakt, mam ich tyle że mogę trochę powylewać :P i postaram się pamiętać o ochronie taśmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam wczoraj na yt film instruktażowy i oczywiście do razu wzięłam się do rzeczy. Jednak natrafiłam na taki problem:
    po wkropieniu lakierów do naczynka, tworzyła się jakby wkoło nich taka przezroczysta warstwa, i kiedy próbowałam patyczkiem wymieszać jakoś te kolory marszczyła od razu cały ten lakier.
    I nic mi nie wyszło.. :|

    OdpowiedzUsuń
  5. @sia: ja zacznę tak "marnować" lakiery, które już zbyt długo stoją i nie ma szans na ich zużycie przed zgęstnieniem ;)

    @lajfstyle: Też tak miałam :( Dopiero później rozkminiłam, że trzeba przecinać lakier od środka albo od przedostatniego kręgu, żeby właśnie tej otoczki nie ruszać i żeby się nie ściągał w całości. Trzeba też w miarę szybko wkraplać i przecinać, żeby lakiery nie zdążyły wyschnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie :) Jejku, aż się napatrzeć nie mogę :) Będę musiała wypróbować tę metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. A następnym razem jak ci się nie chce obklejać palców to posmaruj je oliwką (tylko nie najedź na paznokcie)

    OdpowiedzUsuń
  8. boski efekt! fajnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny efekt!! podstawą są mocne lakiery, bo moje jasne bardzo szybko się dodatkowo rozjaśniły :]

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się taki zestaw kolorków. co do zabezpieczenia skóry wokół paznokci polecam zimna wazelinę która nie będzie pływać a powierzchni wody po zanurzeniu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie :) Szkoda, że ja nie mam tyle cierpliwości do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie dobrane kolory :) Efekty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! super efekt:) Kolory dobrane idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super, muszę kiedys spróbowac, tylko ja nerwus jestem i nie wiem czy w połowie wszystkiego nie rzucę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. aa no dobrze, dziękuję za odpowiedź :)
    Na pewno spróbuję jeszcze raz, bo efekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś się w to bawiłam- ale jak dla mnie za dużo z tym zachodu:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Chyba sobie dzisiaj zrobię :) Nawet nie wiedziałam, że tak ładnie może wyjść z lakierów w mocniejszych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Ja próbowałam ostatnio i nici wyszły z tego :( Ale sie nei poddam, o nie! Już neidługo będzie kolejne podejście :D
    +Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie Ci to wyszło! Strasznie dużo zabawy z tym jest, al kiedyś muszę wypróbować ta metodę.

    To prawda z tego wszystkiego tylko opakowanie jeszcze może się do czegoś przydać sam olejek niestety nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zrobię sobie dzisiaj takiego jednego ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt mi się najbardziej podoba z całymi palcami umazanymi :D

    A co do MM to jeszcze blendowania nie próbowałam, jedynie eyeliner dzisiaj sobie nim zrobiłam i jestem mega zadowolona :)
    Nie dość że kolor wyrazisty to jeszcze super trwały.

    OdpowiedzUsuń
  22. wow !pięknie ci to wyszło !podziwiam:P

    dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie Ci to wyszło, aż się sama napaliłam :x

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)