Strony

90. TAG: 10 pytań kosmetycznych od Majorki

sobota, 19 listopada 2011

Wczorajsze "zabawy" z lakierami przed ostatecznym wyrokiem jaki zapadł odnośnie moich paznokci :
 Miss sporty 425 + stemple + glitter topper Essence "edward"

Przechodząc już do sedna --> TAG

Dziękuję za otagownie Marcie z Fasion & style
*nie pamiętam czy ktoś mnie wcześniej zapraszał do tej zabawy, jeśli tak to przepraszam za niedopatrzenie*


1) Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?

Najczęściej wybieram neutralne, kolorowymi maluję się tylko na imprezy.

2) Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?

Zdecydowanie błyszczyk :)

3) Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Nie. Prawie każda firma ma w swojej ofercie perełkę, zdarza się, że może ona kosztować tylko 10zł. 

4) Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Sądzę, że to bardzo fajny dodatek do makijażu. Tak, używam bardzo delikatnego odcienia, bo stawiam na jak najbardziej naturalny wygląd.

5) Jaki produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?;)

Trudny wybór ... ale chyba tusz do rzęs, gdybym już miała jakiegoś przepływającego obok tej wyspy marynarza uwodzić spojrzeniem ;D
6) Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Miewam, co miesiąc - moja cera nie radzi sobie w nasze kobiece dni : ( Poza tym jest ok. 

7) Używasz filtrów?
Z przykrością stwierdzam, że nawróciłam się na filtry dopiero tej wiosny. 

8) Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?

Nie wiem czy trzeba, ale jak już miałabym możliwość wydać więcej kasy to kupiłabym dobry krem do twarzy, albo po prostu kolagen.

9) Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?

Maseczki stosuję rzadko ... z lenistwa :P mimo, że to fajne uzupełnienie pielęgnacji.

10) Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?

Jessie J :)  





Nie taguję dalej, bo wiem, że te pytania krążyły już dawno na blogach i załapałam się na szary koniec xD

3 komentarze:

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)