Strony

97. Rimmel elecrtic blue i makijaż (czarne oko)

wtorek, 6 grudnia 2011

Dziewczyny z pingera znają już częściowo ten makijaż. Spróbowałam zrobić go w całości (drugie oko, podkład, brwi). Ogólnie myślałam, że będzie prościej xD Jednak z moimi zdolnościami w kwestii symetrii nie mogło wyjść inaczej i oczywiście oczy pomalowane są nierówno xD Celowo nałożyłam jaśniejszy podkład, żeby czerń miała większy kontrast, dlatego czasami zobaczycie ciemniejszy dekolt. Zdjęcia będą małe, więc powiększajcie.
Tak wygląda tusz.

Tak wyglądało pierwsze podejście
Dzisiejsze
 Tu mała wariacja z niebieskimi brwiami.

Makijaż podpatrzony u gossmakeupartis z YT - ja od siebie zrobiłam tylko niebieskie rzęsy. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami, że byłby idealny na sesje lub jakieś tematyczne imprezy. Niestety musi być dopracowany, bo widać każde niedociągnięcie - linie powinny być gładkie itd. Rzęsy zrobiłam celowo trochę posklejane - chciałam uzyskać efekt jakby je faktycznie przymroziło ;)

Bądźcie łagodne w ocenie bo jestem totalną amatorką w robieniu takich makijaży ;)

7 komentarzy:

  1. Rewelacja! Jakie tym masz duże oczy! Ciekawie prezentuje się ten niebieski tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. tusz swietny, miałam kiedys taki z avonu:) makijaż dla mnie byłby zbyt mocny- nawet na największe wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przerażające to, ale wygląda całkiem fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta symetria... Nie tylko Ty masz z nią problem :D Zawsze przed sesją pytam fotografa, czy na pewno równo się umalowałam... :P Bardzo fajny pomysł, ja bym to kholem namalowała chociaż częściowo żeby bardziej gałki oczne się odcinały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna prezentacja i przesympatyczna kobietka w roli głównej ;) Bardzo ciekawy makijaż. Wspaniały blog prezentujesz, na którym można znaleźć wiele przydatnych opinii ;) Dodaję do obserwowanych i z wielką przyjemnością będę do Ciebie powracała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wkitorianpl: Dziękuję za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)