Strony

Rimmel elecrtic blue i makijaż (czarne oko) [97]

wtorek, 6 grudnia 2011

Dziewczyny z pingera znają już częściowo ten makijaż. Spróbowałam zrobić go w całości (drugie oko, podkład, brwi). Ogólnie myślałam, że będzie prościej xD Jednak z moimi zdolnościami w kwestii symetrii nie mogło wyjść inaczej i oczywiście oczy pomalowane są nierówno xD Celowo nałożyłam jaśniejszy podkład, żeby czerń miała większy kontrast.
Tak wygląda tusz.

Tak wyglądało pierwsze podejście


Makijaż podpatrzony u gossmakeupartis z YT - ja od siebie zrobiłam tylko niebieskie rzęsy. Zgadzam się z poprzednimi komentarzami, że byłby idealny na sesje lub jakieś tematyczne imprezy. Niestety musi być dopracowany, bo widać każde niedociągnięcie - linie powinny być gładkie itd. Rzęsy zrobiłam celowo trochę posklejane - chciałam uzyskać efekt jakby je faktycznie przymroziło ;)

Bądźcie łagodne w ocenie bo jestem totalną amatorką w robieniu takich makijaży ;)

7 komentarzy:

  1. Rewelacja! Jakie tym masz duże oczy! Ciekawie prezentuje się ten niebieski tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. tusz swietny, miałam kiedys taki z avonu:) makijaż dla mnie byłby zbyt mocny- nawet na największe wyjście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę przerażające to, ale wygląda całkiem fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta symetria... Nie tylko Ty masz z nią problem :D Zawsze przed sesją pytam fotografa, czy na pewno równo się umalowałam... :P Bardzo fajny pomysł, ja bym to kholem namalowała chociaż częściowo żeby bardziej gałki oczne się odcinały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna prezentacja i przesympatyczna kobietka w roli głównej ;) Bardzo ciekawy makijaż. Wspaniały blog prezentujesz, na którym można znaleźć wiele przydatnych opinii ;) Dodaję do obserwowanych i z wielką przyjemnością będę do Ciebie powracała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wkitorianpl: Dziękuję za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)