Strony

183. IHERB rewards - wybieranie nagród za zebrane $

sobota, 30 czerwca 2012

Część Was pewnie o tym wie - udostępnianie swojego kodu z iherb niesie za sobą korzyści, niewielkie, ale niesie :) Dla tych, którzy nie wiedzą, że jest taka możliwość, krótki poradnik co i jak.
Otóż jeżeli ktoś wykorzysta kod IJI437 (klik) otrzyma zniżkę -5$ od pierwszego zamówienia. Za przesyłkę płaci 6$ , więc po odjęciu bonusu wychodzi jedynie 1$ :) Jakby nie patrzeć to tylko lekko ponad 3zł za Air Mail, tragedii nie ma :) Otrzymuje też własny kod, który możecie podać dalej. Od każdego zamówienia, które ktoś złoży po poleceniu z tego kodu otrzyma 4%. Jeżeli te osoby podadzą swój kod dalej, pierwsza osoba dostaje odpowiednio 3,2,1%. Kasę wypłaca iherb, to nie idzie z pieniędzy Waszych znajomych - oni mają darmową reklamę, więc stać ich na to ;)

Zebrane centy, dolary możemy zużyć przy własnych zamówieniach - obniżają nam koszt całkowity. Jedyny minus - za przesyłkę płacimy osobno. Jeżeli pędzel kosztuje 10$ ,a mamy 10 do zużycia, to mamy na końcu 0+6$ za przesyłkę. Płacimy, więc 6 dolarów zamiast 16. Jak komuś uda się zebrać w pół roku 300$ to będzie mógł dostać czek :)

Minus tego programu lojalnościowego - na "zaksięgowanie" tych pieniędzy czekamy 30dni od każdego pojedynczego zamówienia. Co wydłuża czas oczekiwania na możliwość wykorzystania tych środków. Trzeba też uważać, bo po pół roku niewykorzystane środki tracą ważność i nagle zaczyna nam ubywać. 

W naszym koncie kod do polecania znajdziemy tu:
 Musimy się zalogować raz jeszcze:
 Tu mamy pokazaną piramidę i kilka zasad:
W podsumowaniu znajdziemy informację o naszym ogólnym zarobku (suma kasy dostępnej i zawieszonej), ilość pieniędzy już wydanych na zamówienia, a także wyszczególnioną kasę dostępną i tę którą dopiero dostaniemy. Na wykresie będzie widać ile w danym miesiącu zebraliśmy. Po prawej stronie widzimy też ile razy skorzystano z naszego kodu. W Activity sprawdzimy dokładną rozpiskę za ostatnie 3 miesiące (zamówienia poleconych z kwotą którą za to dostaniemy) - co da nam informację za ile te 4% wpłyną na nasze konto iherb. 
 Jak już wybierzemy produkt, np. pędzel Real Techniques widzimy w koszyku ile mamy nagród - tu 3,74$ i koszt pędzla po odjęciu tej kwoty.
Wybieramy przesyłkę i idziemy dalej. Kwota 6$ nie zmieni się  nawet jak będziemy mieli w nagrodach 30$ - odejmuje się tylko od produktów w koszyku. W tym przypadku widzimy, że do zapłaty zostało 12,25 $, gdzie normalnie byłoby 15,99$

Mi się w połowie czerwca udało złożyć zamówienie właśnie z nagród. Czekam z niecierpliwością przede wszystkim na żel aloesowy :)  O tym jak zamawiać z iherb pisałam TU (klik). Mam nadzieję, że ten wpis komuś się przyda :)

Weekendowa promocja na iherb - szampon Avalon Organics dodający objętości (414ml) przecenili z 11$ na 3$
Jakie są Wasze zdobycze dzięki zniżkom? :) Pamiętam, że moje pierwsze zamówienie na iherb to były pędzle ecotools :)

8 komentarzy:

  1. Moje też pędzle, jak na razie jedyne :) ale korzystałam z Twojego poradnika i kodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość dziewczyn zamawia od nich właśnie pędzle :D

      Usuń
  2. ja jeszcze nic tam nie zamawiałam, powiedź jeszcze jak to jest z płatnością? wysyłasz zł czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacisz przez paypal, więc oni od razu przeliczają dolary na złotówki.

      Usuń
  3. Akcja niezła ale jak obliczyłam potencjalny Vat plus opłatę dla Royal Mail to ...odpuściłam i wolę zamawiać z terenu UK albo kupić w ogóle na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten Vat troszkę i mnie na początku straszył, ale do 30$ można być spokojnym :) Tylko ta przesyłka mogłaby być tańsza....

      Usuń
  4. a ja z niecierpliwością czekam aż coś więcej napiszesz o tym żelu aloesowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj przyszedł, więc zaczynam testowanie :D

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)