Strony

228. Annabelle Minerals, podkład mineralny kryjący - SWATCHE

czwartek, 27 grudnia 2012

Jakiś czas temu dostałam od Annabelle Minerals próbki podkładów kryjących jakie mają w ofercie - już z tymi najjaśniejszymi odcieniami. W tej notce pokazuję tylko swatche, bo kiedyś już o nich pisałam.

NATURAL
Od lewej, tak jak na zdjęciu zbiorowym: Fairest, Fair, Light, Medium, Dark.


BEIGE
Od lewej, tak jak na zdjęciu zbiorowym: Fairest, Fair, Light, Medium, Dark.

na tych dwóch ostatnich zdjęciach chyba 2 ostatnie z prawej są przestawione, bo niemożliwe żeby Dark był jaśniejszy od Medium ;)

GOLD
Od lewej, tak jak na zdjęciu zbiorowym: Fairest, Fair, Light, Medium, Dark.


Podkład na dobrym kremie nie zaznacza suchych skórek (choć bywały momenty, że krem nie dawał rady z moimi przesuszeniami), ładnie trzyma mat, krycie można stopniować i jest nawet niezłe, a z korektorem idealne, jest lekki. Przyczepić się mogę do trwałości - szybko ściera się z nosa, ogólnie po ok. 6 godzinach zaczyna u mnie znikać. Nie wiem jak sprawują się z bazą, bo nie posiadam takiego kosmetyku.

Jaka jest Wasza opinia o tych podkładach mineralnych ?
Wiem, że sporo blogerek otrzymało próbki, plus wiele z nas skorzystało z okazji kiedy można było zamówić 3 sztuki płacąc jedynie za przesyłkę.

13 komentarzy:

  1. jeden wygrałam ostatnio i już wiem, że będę mu wierna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pewnie wiesz zamowilam jakis czas temu pelnowartosciowe opakowanie kryjacego od nich podkladu w kolorze beige light, nie zauwazylam wtedy ze maja jasniejsze, ale ten odcien nadal uwazam ze jest dobry. Ja z niego jestem bardzo zadowolona. prawda ze podkresla suche skorki ale to nie jego wina skoro twarz mi sie luszczy to co ma zrobic z tym podklad? od kiedy nakladam go pedzlem hakuro 50s nie mam zastrzezen. jak nakladalam jeszcze probke pedzlem do pudru z ecotools to bardzo pylil. teraz nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas beige light był dla mnie dobry, cieszę się, że wprowadzili wersje jaśniejsze, bo ciężko o podkład dla bladolicych na naszym rynku.

      Usuń
    2. szkiełko, a jaki korektor wybrać do odcienia beige light?? light czy medium??

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) Jak na razie zbierają pozytywne opinie, dlatego muszę się też przyjrzeć ich korektorom.

      Usuń
  4. bardzo je lubię
    matująca formuła bardzo podkreśla suche skórki, kryjąca u mnie nic a nic
    ideał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy mniej suchej cerze na pewno świetnie się spisuje :) Ja muszę uważać nawet na mniej wysuszające formuły :(

      Usuń
  5. ja miałam te 3 sztuki z płatnością za wysyłkę, niestety kolory w ogóle nie dopasowane... teraz widzę sporą różnorodność, ale chyba jednak skuszę się na lily lolo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że jak zamawiałaś był już mały wybór :( Ja miałam wcześniej EDM i niestety też źle dobrałam kolory, przez co na długi czas zraziłam się do minerałów.

      Usuń
  6. Ja dostałam jeden (Beige Fair) w którymś shiny - kolor dla mnie zimą OK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te bardzo jasne faktycznie będą niektórym z nas pasować tylko zimą :) Ja od roku praktycznie cały czas mam taką bladą skórę ;)

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)