Strony

286. Tołpa, dermo face, Relift 45+ - moja mama testuje ;)

środa, 30 października 2013

Produkty testowała moja mama, dlatego recenzja będzie treściwa ;) Ciężko od niej wydobyć szczegółowe informacje. Ode mnie oczywiście fotki, bo mama absolutnie się tym nie przejęła i mało brakowało i nie uchwyciłabym 'aluminiowych plomb' w kremach hehe ;] Mogę ją natomiast pochwalić za regularne stosowanie tych nawilżaczy i ujędrniaczy. Jakiś czas temu wyrzuciła zwinięte to granic możliwości tubki. Z tego co mi przekazała wnioskuję, że jest zadowolona z kremów, a cenę skwitowała 'No niestety, za lepsze produkty trzeba zapłacić więcej, a za ten warto by było dać te 50zł... Mój Vichy kosztuje przecież więcej, kto by pomyślał.' Moja mama od lat jest fanką Vichy, ale teraz się przekonała, że w cenie 1 słoiczka ma 2 tubki wcale nie gorszego kosmetyku. Chcę jej zaproponować roślinne kremy Tołpy, bo sama jestem ciekawa ich działania ;)
Od producenta <klik>

Seria Relift 45+ poza nazwą daje się rozpoznać po bordowych paskach na opakowaniach. Tubki nie zasysają powietrza, więc kremy pozostają dłużej świeże. Zawierają ciekawe składniki aktywne oraz pigmenty rozświetlające. Nie ma w nich natomiast oleju parafinowego ani parabenów. Kartoniki zawierają wewnątrz mini poradnik z instrukcją prawidłowej aplikacji kremu, fajna sprawa.


Liftingujący krem rozświetlający pod oczy
"Krem plusuje opakowaniem ala maść apteczna, z dziubkiem na końcu. Pozwala mi to na wyciśnięcie niewielkiej ilości kremu. Nic się nie marnuje, zużywamy tyle ile potrzebujemy. Tubka jest mała, ale wydajność kremu jest duża, więc szybko zapominamy ile kosztowała. 
Konsystencja jest dobrze dobrana, krem sunie po skórze, nie jest gęsta więc nic się nie naciąga, dobrze się wklepuje. Szybko się wchłania.
Nie uczula i nie podrażnia okolic oczu. Składniki kremu nie migrują, więc bez obaw można nałożyć tusz do rzęs, bo nie będzie płaczu.

Po zużyciu tubki można zauważyć zdecydowaną poprawę w nawilżeniu, elastyczności i kolorycie skóry. Ogólnie spłycenia zmarszczek przez ich wypełnienie, nie zauważyłam, może na te w wieku 30 lat by podziałał, ale na te utrwalone już nic nie pomaga. Poprawił się wygląd skóry, intensywne nawilżenie i odżywienie też swoje robi, bo skóra się lekko napina. Dobre i tyle :) 

Ciekawy krem pod oczy, warty uwagi."

Mama nie stosowała kremu grubszą warstwą na noc, bo  zapomniała, że tak można. Ogólnie jest zadowolona, ale po nazwie kremu sugerującej lifting, spodziewała się bardziej widocznych efektów. W sumie pewnie jak większość kobiet kupująca takie produkty. Wystawia mu ocenę 4/5. Cena ok. 45zł

Liftingujący krem rozświetlający na dzień spf 15
Liftingujący krem regenerujący na noc



"Wolę słoiczki, bo ładnie prezentują się na półce, ale z drugiej strony nie lubią się z płytkami w łazience. Pod kątem podróży tubki są zdecydowanie lepsze, ale wygoda korzystania jest mniejsza. Gdy zbliżamy się ku końcowi co raz trudniej jest wyciskać krem. Najlepsze są pompki.

Konsystencja jest zaskakująco dobra w obu przypadkach, rzadko spotykam krem, który tak lekko rozprowadza mi się na skórze. Krem na noc jest trochę bogatszy, ale rozsmarowuje się równie dobrze. Miałam tylko problem z wchłanianiem, trochę im to zajmowało, bo skóra błyszczała, dopiero po czasie wszystko wracało do normy. Krem na noc pozostawiał cienką warstewkę. 
Kolor beżowy, krem na dzień jest z drobinkami, które fajnie rozświetlają twarz. 

Nawilżenie utrzymuje się cały dzień, co jest dużym atutem przy suchej skórze. Nie podrażniał, nie uczulał i nie zapychał. Krem na noc spisywał się równie dobrze pozostawiając skórę nawilżoną, zregenerowaną i wypoczętą.

Po 2 miesiącach używania tych produktów zauważyłam, że skóra jest inna. Poprawiło się nie tylko nawilżenie i napięcie. Skóra jest elastyczna, bardziej jędrna, wyrównał się koloryt. Zmarszczek wprawdzie nie złagodził, to nie skalpel, ale te kremy bardzo przypadły mi do gustu."
na dzień
na noc, zapomniałam zrobić fotę, info ze strony
Te dwa kremy były dla mamy zaskoczeniem, nie spodziewała się w cenie ok. 50zł dostać krem godny uwagi. Tołpa ma ciekawy asortyment. Jestem bardzo ciekawa ich serii roślinnej i mama pewnie też. 


Kosmetyki do testów zostały otrzymane za pośrednictwem serwisu bangla.pl i Klubu Kejt

Znacie jakieś inne kremy dające efekt ujędrnienia dla kobiet w wieku 45 plus???

2 komentarze:

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)