Strony

139. Haul lutowy

czwartek, 1 marca 2012

Luty zaowocował w kilka niespodziewanych paczek :) , Glossybox* oraz niewielkie zakupy. Mimo lakierowego odwyku skusiłam się na kilka sztuk (częściowo przez Wasze piękne zdjęcia). Do tego stojaczek na pędzle i najzwyklejszy w świecie czepek, które bardzo ułatwiły mi życie ;) 

*zdjęcia zawartości zamieściłam w poprzedniej notce [TU] - w tej nie chciałam robić bałaganu ;)

Moje zakupy:
Na zdjęciu widzicie :

  • Spirulina (algi morskie) - wymianka z Justyną
  • Inglot, cień do powiek nr 428
  • Essence, I love extreme, volume mascara
  • Rival de Loop, pianka oczyszczająca do twarzy
  • H&M maseczki 
    • Uspokajająca - gruszka i melon
    • Dodająca energii - limonka
  • Lovely, Crystal Strength, metallic trends nr 375 [recenzja]
  • Catrice, 820 Pimp My Shrimp [recenzja]
  • Delia, Coral prosilk nr 213 oraz 127
  • Wibo, Express growth, trends nude nr 351

Wspomniany na początku Glossybox :

Z niekosmetycznych rzeczy, ale jakże przydatnych :
  • Rossmann - czepek 
    • (w końcu mogę nakładać na olejowane włosy ręcznik, bez potrzeby prania na drugi dzień)
  • Nanu-Nana 
    • stojak na długopisy
    • maska na oczy z żelowym wypełnieniem
Pudełko służy mi teraz do przechowywania pędzli :) Ma przegródki, dzięki czemu szukanie odpowiedniego pędzla zamuje mi połowę czasu mniej + duże pędzle już się nie gniotą.

Wygrana w konkursie anty-walentynkowym, który organizowała Patrycja [Kolorowy Pieprz]
  • My Secret, cienie do powiek trio 308
  • Essence LE Crystalliced, cień do powiek 04 Ice Age Reloaded
  • Laura Conti, Lip balm, Crazy Cola [z witaminami i masłem kakaowym]
  • Verona, Spa, krem do twarzy i ciała, ogórek & biała herbata
  • On Line, peelingujący malinowy żel pod prysznic
  • Essie, 742 Coat Azure  [recenzja]
  • My Secret, 151 Storm Clouds

  • Perfecta, hydrożelowe płatki pod oczy
  • Ziaja, maska oczyszczająca
  • Bielenda, Karoten, sól do kąpieli
  • Marion Spa, Subtelne rozświetlenie Perła, ekskluzywne trio do twarzy

Było więcej nagród, ale mama je sobie skubnęła ;)

Współprace:
Fitomed:

Ambasada Piękna:
  • CHI Magnified Volume 
    • Szampon 
    • Odżywka 
    • Pianka
Największe zdziwienie to e-mail od Honoraty. Propozycja przetestowania kosmetyków Oriflame
Gdyby nie to, że jest tak sympatyczną osobą i że miałam możliwość wyboru to pewnie bym odmówiła. Do wyboru kosmetyków odpowiednio się przygotowałam. Zrobiłam "wizażowy research" i wypisałam sobie wszystkie produkty, które warto mieć, albo które miały wysoką ocenę (przy dużej ilości recenzji). Ostatecznie zdecydowały moje zachcianki. Spośród listy wybrałam 3 produkty, które by mi się po prostu przydały, czyli :
  • Giordani Gold Adaptive Foundation [odcień porcelain] 
  • Giordani Gold Mineral Therapy Concealer [odcień Light]
  • Beauty Wonder Lash Intense Mascara 
  • gratisowo : Nature secrets, mydełko [malina i mięta]
 + próbeczki o które poprosiłam

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Najbardziej się cieszę z CHI - odkąd oglądam dziewczyny na YT chciałam przetestować ich produkty :)

      Usuń
  2. Nic nie poprawia tak humoru jak zakupy :D Niezłe zdobycze ;> A powiedz mi... gdzie w Rossmannie można znaleźć czepki (mniej więcej koło jakich produktów)? ;) Zawsze szukam i nie mogę znaleźć :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Większość moich zakupów to zlepek takich poprawiaczy nastroju :D

      Powiem Ci, że sama się nieźle naszukałam tych czepków. Leżały przy takich pierdołach niekosmetycznych (wagi, jakieś sprzęty, chyba kosmetyczki, termofory), przy szczotkach/szamponach nie ma. Szukaj na dolnej półce.

      Usuń
  3. no to się obłowiłaś :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wygrana u Patrycji, to byłoby tego znacznie mniej ;)

      Usuń
  4. ale szaleństwo, będzie co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tego wszystkiego:) Ojjj dużo rzeczy wpadło mi w oko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopiero po zrobieniu zdjęć przeraziła ilość tych kosmetyków ;)
      W haulu zawsze wychodzi moje chomikowanie ;)

      Usuń
  6. Trochę tego było! oby tak dalej i marzec też obfitował w takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lepiej nie ;) Bo rodzice chcą mnie już na odwyk wysłać ;) hehe

      Usuń
    2. wyobrażasz sobie jakby zamknęli na leczeniu wszystkie zakupoholiczki kosmetyków?
      hahahahaha
      mogliby nakręcić o nas film
      no no ! :D

      Usuń
    3. Hahaha to byłby 3 częściowy dokument - nie zmieściliby się w 45min haha :D

      Usuń
  7. Wow sporo tego i mi także coś się spodobało :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy
    http://lap-stajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego ;) ja narazie robię listę co chcę kupić jak zużyje część swoich kosmetyków, a jak na złość idzie to jak krew z nosa ;)
    Pojemnik na pędzle świetny za te przegródki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się tego uzbierało :) Powodzenia w testowaniu.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że kosmetyki Oriflame cieszę się ostatnio popularnością, zwłaszcza na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o Oriflame zapomniałam, bo od 3 roku studiów nie było u nas w grupie konsultantki. Czytałam jednak o mascarze Wonder Lash - to był w pewnym momencie hit, więc trzeba wypróbować ;)

      Wpisz się do rozdania - skromnego, ale zawsze coś ;) - masz 1 los więcej za komentowanie :)

      Usuń
  12. nie chciałam pisać w aktualnej notce
    we wpisie z rozwiązaniem konkursu Avon, pisałam o odlewkach kremu Jadwiga pod oczka
    napisz do mnie kochana adres na który mam wysłać :)

    martyna.piechowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z Oriflame nie miałam nic wspólnego,ale chyba czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka rzeczy które mają fajne - dziewczyny polecają np. ich zestaw do stylizacji brwi. Kiedyś byłam na bieżąco szczególnie z żelami pod prysznic ;) zapachy miały naprawdę fajne.

      Usuń
  14. Wow! Sporo tego :-) Uwielbiam tę maskarę z Essence!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)