Strony

Kovas, Cettua, Silky & Clear, Nose Strip Charcoal (Paski oczyszczające na nos z węglem aktywnym) [12]

czwartek, 7 kwietnia 2011


Producentem Cettua jest Kovas - ta sama firma, która produkuje dla brytyjskiego Beauty Formulas.

Nasączone aktywnymi substancjami paski oczyszczające na nos to szybki i skuteczny sposób usuwania zaskórników, wągrów i zanieczyszczeń zatykających pory.

Po ich użyciu skóra jest gładka i zadbana, a pory oczyszczone i zwężone.
Efekt natychmiastowy! - widoczny już po pierwszym użyciu.
Regularne stosowanie pasków skutecznie pomaga pozbyć się zaskórników i wągrów, i cieszyć się gładką i świeża cerą!

Węgiel aktywny zawarty w paskach działając jak gąbka, wchłania zanieczyszczenia. Glinka kaolinowa wspomaga oczyszczanie i zwęża pory. Olejek z mięty pieprzowej, ekstrakt z oczaru wirginijskiego i wyciąg z aloesu działają antybakteryjnie, odświeżająco i ściągająco.





Używałam tych pasków przez 2 tygodnie na mojej mieszanej cerze i 1 pasek wypróbował mój M. na skórze tłustej.

+ efekt faktycznie widać od razu (na czarnym pasku można podziwiać co tam w środku mieliśmy ;P )
+ skóra jest świeża, lekko napięta i gładka jak pupa niemowlaka
+ zmniejsza wydzielanie sebum (u M. na 3 dni)
+ wygodna forma oczyszczania (nie lubię maseczek, peelingów), każdy pasek zapakowany oddzielnie
+ nie uczula
+ nie czyści głęboko - moim zdaniem w 3/4* te większe w całości tylko mniejsze, ale i tak zaliczam to do plusa

- nos jest jaśniejszy [przy okazji mamy peeling]
- po drugim plasterku zaczęła mi schodzić skóra
- bolesne, ale znośne zrywanie (zwilżanie paska nic nie daje, czarna warstwa przykleja się do nosa, zrywamy zewnętrzną, więc efekt czyszczenia jest słabszy)

* Nie wiem może ja za dużo od tych pasków wymagam... Nos na 100% jest dużo jaśniejszy i ładniejszy, nie widać już tych dużych wągrów, ale w powiększeniu widać lekko beżowe kropki, tak jakby pozostałości.... Tylko teraz nie wiem czy to 1/4 tego wągra czy po prostu została po nim dziurka tak widoczna (choć napisali że zwęża pory) ... Żeby to sprawdzić próbowałam usunąć je staromodnym sposobem -> parówka + wyciskanie = pozbyłam się aż 2 ... więc może jednak działają w 100% ale nie zwężają porów co mi się nie podoba ...

Ogólnie daję im 8/10 bo wciąż nie mam przekonania co do głębokości ich oczyszczania. Nie zmienia to jednak faktu, że super czyszczą te mniejsze, nos wygląda na ładny jasny czysty.

Myślę, że i tak u każdego będzie to inaczej działać - wiadomo inna cera. 


Ilość w opakowaniu: 6szt.

Cena - allegro 12-18 zł + cena przesyłki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)