Strony

Koncertowo z happysad : ) [46]

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Jak pamiętacie cieszyłam się jak nastoletnia fanka na wieść, że w czerwcu będę miała okazję być na 2 koncertach mojego ulubionego zespołu.

Jakub "Quka" Kawalec – śpiew, gitara, teksty
Łukasz "Pan Latawiec" Cegliński – gitara, śpiew
Artur "Artour" Telka – gitara basowa
Jarosław "Dubin" Dubiński – perkusja
Daniel Pomorski – trąbka, instrumenty klawiszowe


Pogoda 2 razy próbowała zepsuć mi plany, ale ostatecznie dała za wygraną. Happysad grało w zmienionym składzie - perkusista Jarek był w szpitalu, więc w czerwcu grali z Dawidem ze Stanu Miłości i Zaufania.

18.06.2011 Dni Kwidzyna


Rodzinne miasto M. Dawno nas na dniach Kwidzyna nie było, ale jak tylko się dowiedzieliśmy kto będzie grał, nie mogliśmy odpuścić. Szkoda, że grali jako support przed Hey (na którym już nie zostaliśmy - poszliśmy powspominać przy drinku hehe). Moim zdaniem to happysad był gwiazdą wieczoru. Strasznie ubolewałam, bo nie mogli się rozkręcić i pozwolili im tylko na 1 bis. Publika też jakaś taka dziwna - większość to małolaty - 14-sto latki wymalowane i ubrane tak jakby szły zarabiać ..tragedia.. Choć fani też byli - tylko my krzyczeliśmy o bis. Trochę to smutne było, bo chciałam żeby wiedzieli, że tam też warto przyjeżdżać, ale widać ludzie nastawili się na Hey. Dodatkowo spotkaliśmy Ex mojego M., stała tuż przed nami - Pani w kręconych włosach na fotach. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie... no ale miało być o koncercie ; ) niedosyt pozostał, więc jeszcze bardziej wyczekiwałam tego w Gdańsku. Wrzucam Wam kilka fotek.



24.06.2011 Dzień Przytulania Gdańsk

Grali na Długim Targu. Tu już zdecydowanie więcej fanów :) Było zajebiście. Bis 3 razy (nie dali się długo prosić) i solo Kuby - Armagedon w wersji tylko na gitarze, bo z Dawidem nie zdążyli przećwiczyć wszystkiego. Bawiłam się świetnie. Widać było, że chłopakom też się podobało w Gdańsku, tak samo jak nam podobało się to, że to oni byli gwiazdami tego dnia.

 Oj zdecydowanie wolę Kubę właśnie z takim zarostem : D tylko ciii bo się wyda ; )


Niestety na żadnym z koncertów nie załapałam się na autograf, ale to nic. Będą jeszcze inne okazje - przynajmniej mam taką nadzieję.

Nie będę opisywać zespołu - odsyłam was na ich stronę i do wikipedii ; )

Może dodam, że moje ulubione kawałki to : Psychologa, Wrócimy tu jeszcze, W piwnicy u dziadka, Zanim pójdę, Długa droga w dół, Boję się, Milowy las, Wszystko jedno ..... Oj mogłabym tak wymienić wszystkie kawałki, szczególnie te "stare" : )

4 komentarze:

  1. I ♥ Happysad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak byłam na ich koncercie (płatnym) to bawiłam się świetnie:) u mnie ostatnio było Hey i mimo, że lubię Nosowską to średnio się bawi przy takiej muzyce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Happysad! Nie byłam na ich koncercie więc zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację co do tych rajstop, ja właśnie mam taki problem że efekt mi się podoba, ale że jestem w miarę jasna, jest efekt ciemniejszych nóg od reszty. Trzeba bedzie siegnac po samoopalacz:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)