Strony

238. Gdy na dworze mróz...

piątek, 25 stycznia 2013

... Koty szaleją w domu ;)

Nie mam dziś czasu na notkę z recenzją, zatem wrzucam kilka fotek moich złośników, a w zasadzie sesje Zaka. Łapki im przymarzają, więc siedząc w domu mają za dużo energii. W końcu przekonały się do drapaczki - interesuje Was co zrobiłam żeby nie drapały mebli ?
Zak zaczął zwiedzać każdy możliwy kąt. Jego sukcesem było wdrapanie się na regał z książkami xD Siedział pod samym sufitem. Jak zrozumiał, że sam stamtąd nie zejdzie, zaczął sobie urządzać wieczorną toaletę xD Takich akrobacji na kartonach dawno nie widziałam hehe a wszystko po to żeby ogon był czysty przed spaniem :)

Dorwał się też w końcu do drapaczki. Pierwsze zdjęcie w stylu "Posmakuję, bo jakoś tak ładnie pachnie".
Tu przyuważył Walee'ka, który go obserwował z dużym zainteresowaniem.
Trochę przyćpany pozuje do zdjęcia :)
Mizdrzy się do drapaczki.
 To spojrzenie i kły niczym u wampira, po prostu mnie rozboriło :D "Nie zbliżaj się! Ona jest moja!" LoL :D
 Tulimy drapaczkę :)
Cała drapaczkowa akcja potrafi czasami trwać nawet 30 minut :D Tuli się, ociera, drapie, bawi kulką, przybiera różne pozycje :) Komiczne :D
Walee raczej nie lubi jak mu przy drapaczce robię zdjęcia, bo zaraz naburmuszony odchodzi. Mam zatem tylko 2 nowe fotki. Przyczajówa na mysz i sprawdzanie czy przypadkiem Wam głupot nie piszę ;D Autentycznie sam tak siadł i patrzył co się dzieje na ekranie :)

Teraz zmykam na autobus. W końcu weekend z M :)

17 komentarzy:

  1. moje kociaki to jeżdzą ze swoja drapaczką niemal po całym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D moje takiej możliwości nie mają ;) Zazwyczaj wciskam jej róg pod kanapę ;D

      Usuń
  2. Uwielbiam kociaki, a takie historie z nimi związane wielbię ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dwa czarne :)
    Mina na trzecim zdjęciu bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki języczek <3 :* Uwielbiam kociakowe wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One często tak wytykają tylko nie zawsze uda się zdjęcie zrobić ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) ale już znalazłam na niego sposób i mam kilka jego fotek na drapaczce :D

      Usuń
  6. Widzę, że z Twojego kociaka taki sam internauta jak z mojej papugi;) Jak uczyłam się na egzaminy, to starałam się nie włączać laptopa. Moja papuga tak się do niego przyzwyczaiła, że stała, patrzyła się na biurko, na który leżał notebook i zaczynała krzyczeć:P

    Tulenie drapaczki wygląda przeuroczo:) Zwierzaki są pocieszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak na klawiaturę siada xD Papugi coś z tym mają, bo pupil znajomej uwielbia oglądać TV. Najwyraźniej zmieniające się obrazki są dla nich rozrywką ;D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Czasami bym chciała żeby moje tylko spały xD Ostatnio Walee podchwycił pomysł Zaka i też wskakuje na regał i się rozkłada pod sufitem xD

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)