Strony

Zostałam oTAGowana - Sunshine Award [27]

poniedziałek, 9 maja 2011

Dziękuję za wyróżnienie, które dostałam od Sheva -> Kobieta od podszewki
Jestem naprawdę mile zaskoczona :)



Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.








Co czyni mnie szczęśliwą ?


Mój M - jesteśmy razem już 5 lat i nie wyobrażam sobie życia bez niego.
Żelki, lody Grycana i czekolada - mam na imię Patrycja i jestem słodyczoholikiem
Czas tylko dla mnie - kiedy w spokoju mogę zrobić sobie kąpiel z pianą, nałożyć maseczkę, zrobić paznokcie i jak to mawia M zająć się innymi kobiecymi "pierdołami"
Moje zwierzaki - czyli moje 3 koty i pies. Kocham zwierzęta, a najbardziej moje pieszczochy.
Fotografowanie wszystkiego co wyda mi się ciekawe, na 1 miejscu są moje koty :D
Zakupy - tydzień bez zakupów to tydzień stracony :P Powinnam mieć kłódkę w portfelu, nie kupuję jakiś mega drogich rzeczy, ale za to sporo pierdółek, które skutecznie uszczuplają moje fundusze, ale ta radość z zakupów jest tego warta ;)
Góry - kocham nasze polskie góry, kocham wycieczki piesze, kocham to uczucie po zdobyciu kolejnego szczytu...
Gotowanie i wymienianie się przepisami z tatą - nie tworzę jakiś super potraw, nie mam mega talentu, gotuję to co lubię, to co tata mi podsunie, czasami przetestuję nowy przepis z kulinarnego bloga ... ale i tak radość większą od samej sztuki tworzenia, daje mi moment kiedy mój M bierze dokładkę i kiedy tata prosi od przepis.
Oglądanie programów kulinarnych - mała rzecz a cieszy :D
Molo w Sopocie -  co roku odwiedzamy z M to miejsce, bo to właśnie na molo zdecydowaliśmy, że będziemy razem. Za każdym razem jak tam jestem przypominam sobie jaka byłam podekscytowana naszym spotkaniem i że to nad morzem powiedziałam mu pierwszy raz, że go kocham ... dużo miłych wspomnień wiąże się z tym miejscem.
Wizyta u fryzjera - 2 tygodnie przed nie mogę przestać o niej myśleć, nie wiem czemu to daje mi tyle radości.


Pewnie jest tego więcej ;D


Nagrodę przekazuję do:

Dezemka - Bąbelkowy świat
Daria - Daria's makeup
Ishikawa - Welcome to my beauty prison
Ada - cherrilada
Kosodrzewina - kogel mogel
Naatajla - Mój mały wizaż
Aneta - Aneta Galecka
Agata - I love being a woman!
KasieczQa - To co nas kręci...

Ensepeunse - zdrowie.piękno.natura.

5 komentarzy:

  1. jest mi miło, chociaż i tak nie wiem o co chodzi? :d haha

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze ze w moim kuferku nie ma czegos takiego jak biala kredka wiec Ci nie powiem ;) na zdjeciu nie mam namalowanej bialej kreski na linii wodnej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D w fotografowaniu się zgadzam jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)