Strony

186. Glossybox - lipiec

poniedziałek, 9 lipca 2012

Przyjechał i do mnie :) Mało brakowało i na FB przez przypadek odkryłabym zawartość widząc status Siouxie. Czy warto było dalej subskrybować ? Przekonajmy się :) 
W tym miesiącu pudełka były bardziej zróżnicowane.
Ja jestem MEGA ZADOWOLONA!
zdjęcie pudełka - glossybox.pl
Emocje towarzyszące rozpakowywaniu jak zwykle duże :) 

.
.
.

Co tym razem znalazło się w środku? 
Wybaczcie jakość - musiałam oddać aparat, więc foto robione telefonem.
 
Edit: Lepsze foto
To pudełeczko po lewej to wielgachna mascara, bo ma aż 8g produktu :)

Nouveau Lashes - Noir Mascara [pełny produkt 8g/80zł] - nie mogę się doczekać testowania. Widziałam w innych pudełkach cień zamiast mascary. Zobaczymy czy da obiecywany efekt sztucznych rzęs po jednej warstwie.
Siquens - Prevention krem pod oczy [pełny produkt 15ml/44zł] - ma opóźniać powstawanie pierwszych zmarszczek, redukować oznaki zmęczenia, pielęgnować skórę wokół oczu, chronić ją i intensywnie nawilżać. Wprawdzie mam już pierwsze mimiczne zmarszczki, więc zobaczymy czy je wygładzi zgodnie z obietnicą. Zapowiada się naprawdę ciekawie.
Lierac - zmysłowy żel pod prysznic Gel Douche Sensoriel [miniaturka 30ml , 150ml/44zł] - nie mam co do tego żelu wielkich oczekiwań. Spodziewałam się, że w którymś boxie znowu pojawi się produkt tej marki
źródło blog.uber.com.pl
ÜBER - intensywnie regenerująca maska do włosów [miniaturka 25ml , 100ml/74,90zł - nowość w PL] - Ciekawy skład, bo w środku japoński jedwab, miód Manuka, ekstrakt z liczi, olejek Pequi, jojoba. Szkoda że te lepsze składniki ma za Parfum, więc nie fajnie... Zobaczymy jak się spisze. Jestem bardzo ciekawa.
źródło  www.mememecosmetics.co.uk 
MeMeMe - Sensuous (97) Nail Gloss [miniaturka 5ml , 12ml/24,50zł] - trochę taki nudziak, więc będzie pasował każdemu, choć moim zdaniem marka powinna się promować lepszym kolorem (o ile dobrze widziałam, ten sam był w czerwcowym GB w UK). [moja recenzja]


Widać, że odrobili pracę domową i nie popełnili tej samej gafy co w czerwcu. Tym razem pudełka zawierały kosmetyki jak dla mnie luksusowe. 2 pełnowymiarowe produkty (czyżby rekompensata? ;P hehe), 2 miniaturki, a także kupon zniżkowy (wolałabym jakiś drobiazg, bo nie mam 300zł na ciuchy).

Wszystkich którzy chcieliby dołączyć do grona subskrybentów i w sierpniu też cieszyć się swoim pudełkiem niespodzianką zapraszam po szczegóły na Glossybox.pl. Moim zdaniem tym razem warto było wydać 49zł :) Widziałam, że niektórzy dostali zamiast mascary cień, a zamiast lakieru preparat wybielający płytkę paznokcia.

Jestem zadowolona, a Wy???

18 komentarzy:

  1. Nie tyle odżywkę ile preparat wybielający plytkę paznokcia :) A box przedni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sprostowanie. Już edytuję :)

      Usuń
  2. Fajna zawartość - ja na pewno byłam z tego boxa zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha no i dzięki mnie byłby spoiler :) ja też jestem zadowolona - widac, że GB zrekompensowali nam gorszego czerwcowego... mam nadzieję, ze utrzymają poziom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no niewiele brakowało :D Zapomniałam, że dodajesz notki z samego rana i przeglądałam wczorajsze aktualizacje na FB, aż tu nagle czytam GB i widzę kawałek zdjęcia. Dobrze, że pokusa ze mną nie wygrała :D

      Też mam nadzieję, że kolejne pudełko będzie równie dobre, albo i lepsze, bo ściska mnie jak patrzę co dostają w UK.

      Usuń
    2. ja ostatnio o Glossy nie pisałam wcale... nie chciałam być n-ta ale jak dzisiaj się sprężyłam w pracy to popełniłam notkę jako pierwsza - dzięki aparatowi w telefonie. jak wróce do domu to zamienię foty na lepsze - to było tak na szybko.

      Usuń
  4. fajna zawartość :)
    trochę żałuję, że zrezygnowałam z subskrypcji po czerwcowym pudełku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób w czerwcu zrezygnowało i wcale się im nie dziwiłam. Ja dałam im szansę tylko dlatego, że miałam na koncie 900pkt i chciałam jeszcze zdobyć te 100 za ankiety (wtedy sierpniowe pudełko za free). Gdyby nie było mi ich żal to pewnie też bym anulowała.

      Usuń
  5. No, taką zawartość to ja rozumiem :) Też jestem zachwycona moim GB, choć w środku znalazłam nieco inne kosmetyki niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że każda z Was otrzymała coś innego,ale nie zmienia,to faktu,że się postarali:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten box;p ale żałować nie będę, kupię sobie coś w rekompensacie za te 49zł:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuć do skarbonki :) będziesz miała bezpiecznie odłożone na wielkie zakupy :D

      Usuń
  8. Hej dziękuję Ci za info! Oczywiście ja nie wysyłalam nic na ten konkurs, znalazłam aż dwie moje kradzione prace! Niestety bez znaków wodnych bo to były prace z konkursu Isadory a tam nie wolno było znakować zdjęć. Bezczelni ludzie..napisałam do Delii wiadomość na fb, poślę jeszcze maila i mam nadzieję że usuną.
    Dzięki raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek się napracuje, a później ktoś to chamsko wykorzysta ehhhh Mam nadzieję, że chociaż wyciągną z tego jakieś konsekwencje.

      Usuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)