Strony

TAG: 30 pytań kosmetycznych [59]

środa, 3 sierpnia 2011

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane.
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

Dziękuję za wyróżnienie Pani M.


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
3 razy dziennie. Rano, po południu, gdy zmywam makijaż i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery?
Sucha , strefa T raczej normalna. Problematyczna tylko w trakcie okresu :/ 
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żel micelarny Be Beauty (ten różowy), którego mam zapas na następne pół roku hehehe

4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich?
Tak, jak już mnie najdzie to jest to Dax Perfekta peeling drobnoziarnisty.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Jest lato, więc na dzień - Clinique superdefense spf 25 , na noc - maść z wit.A lub bambino.
6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego?
Jak nie zapomnę to Ava, BIO rokitnik aktywny krem pod oczy.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Nie.
8. Jakiego podkładu używasz?
Max Factor Smooth Effect (recenzja)
9. Jakiego korektora używasz?
Zestaw 4 korektorów z Catrice.
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
Nie mam pojęcia xD wiem tylko, że jestem typem urody - Lato, większość Polek.
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Efekt jest super, choć jeszcze nie udało mi się ich założyć na tyle dobrze, żeby wyjść z domu i móc się nim chwalić. ;)
12. Jakiej maskary używasz?
Mam tyle mascar, że używam ich na zmianę. Choć moim lipcowym ulubieńcem stała się pogrubiająca baza z Kiko i to jej używam codziennie.
13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli, czasami palców.
14. Używasz bazy pod makijaż?
Tak, ale nie silikonowej.
15. Używasz bazy pod cienie?
Jeszcze nie. Czekam na paczkę z moją pierwszą bazą :)
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beż/brąz.
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Żadne z powyższych :P Eyeliner w żelu.
18. Ulubiona szminka?
Używam szminek bardzo rzadko, ale ostatnio przypadła mi do gustu szminka Revlon 26 Tea Rose. 
19. Ulubiony błyszczyk? 
Zdecydowanie Essence Stay with me 03 Candy bar.  
20. Ulubiony róż? 
Maybelline Mineral Power (recenzja)
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe) 
Tak. 
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach? 
Tak - zazwyczaj są to lakiery do paznokci. 
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Pomarańczowa buzia u młodej dziewczyny i ubrudzona tym źle dobranym podkładem biała kurtka.
24. Lubisz kolorowe makijaże? 
Tak, ale nie u siebie.
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było? 
Ogólnie - krem do twarzy. Jeśli mam wybrać z kolorówki to - mascara.
26. Wychodzisz z domu bez makijażu? 
Tak.
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu? 
Tragedii nie ma ;)
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u? 
Jasne, że tak :)
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza? 
Nie jestem w stanie powiedzieć, bo jak kupuję jakiś produkt to sugeruję się działaniem nie marką.
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Zdarza, ale wtedy albo go poprawiam, albo zmywam i dopiero wychodzę z domu.


Podobnie jak przy poprzednim tagu - jestem spóźnialska, więc nie taguję dalej.

6 komentarzy:

  1. CANDY BAR to również na dzień dzisisjszy mój ulubiony błyszczyk :)
    a propo pomarańczowych twarzy i śladów na kurtkach i bluzach to jakaś plaga w liceum w którym się uczyłam :P masakara :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi o pancakes? :) W necie jest ogrooomna ilość przepisów na nie :)

    Mam nadzieję, że z makaronu będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używam na noc bambino, dzisiaj chciałam kupić maść z wit.A, bo kiedyś uratowała mnie z bardzo mocnej skóry twarzy, ale w aptece była okropna kolejka i zrezygnowałam :D Mam pytanie, co do Essence Stay with me 03 Candy bar - klei się? Bo mój okropnie! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. @Malinowy Kuferek: jest kremowy, ale nie klei się jakoś specjalnie mocno, mistrzem w klejeniu jest błyszczyk z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety Stay with me klei się okropnie :( A z Inglota mam błyszczyk Sleeks Cream i nie klei się ani trochę :) To mój ulubieniec. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. różowego biedronkowego zelu nie miałam, ja uzywam tego tradycyjnego białego/niebieskiego...

    daj znać ja sie carex sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)