Strony

Mini rozdanie - Zamknięte

środa, 25 lipca 2012

Jakiś czas temu wygrałam puder rozświetlający Virtual. Z racji tego, że dla mnie okazał się za ciemny, a mama nie używa takich rzeczy, postanowiłam go komuś oddać w ramach mini rozdania. Po co ma u mnie leżeć i obrastać kurzem.
Regulamin w skrócie [tu znajdziesz pełny] :
  • Musisz obserwować blog, albo przez kliknięcie "Obserwuj" albo "Lubię to" na FB.
  • Jeżeli śledzisz blog w dwóch miejscach Blogspot/Pinger oraz Facebook dostajesz +1 los.
  • Udostępnienie linku oraz zdjęcia do rozdania nie jest obowiązkowe, ale również daje +1 los
    • zdjęcie można ściągnąć z facebooka, bo tu jest blokada
  • Moje ukochane Spamerki :) dostają +1 los [dziewczyny z Pingera też wyróżniłam] 
  • Wysyłam tylko do PL.
  • Udział mogą brać udział osoby pełnoletnie lub osoby posiadające zgodę rodziców.
  • Rozdanie trwa do 12 sierpnia 2012 - zgłoszenia przyjmuję do 23:59.
  • Na kontakt od osoby, która wygra czekam 3 dni - później losowanie przeprowadzam ponownie.
Co można wygrać?

Puder rozświetlający Virtual rock me baby w numerze 142 [ubytek ok 10% - był źle zapakowany, jak otworzyłam kopertę, był naruszony i się z niego trochę wysypało]
Sztuczne rzęsy z Essence 

Dodatkowo próbki szt. 7 - z czego 5 jest do skóry tłustej, więc jeżeli wylosowana osoba nie będzie ich chciała, bo ma np. skórę wrażliwą, niech da mi znać, że rezygnuje.

Nagroda może nie jest super, ale może komuś się przyda :) 

Proszę Was o wypełnienie formularza w ramach Zgłoszenia.

Uczestnictwo w losowaniu jest nieodpłatne, a losowanie [w tym wyłonienie zwycięzcy] nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. - o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r., Nr 4, poz. 27 ze zm.).

3 komentarze:

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)